czwartek, 17 marca 2016

STYLE #13



         Na początku chciałem podziękować autorom bloga five-souls za wyróżnienie mnie w swojej 13 początkujących blogów, które warto zobaczyć (link: http://five-souls.blogspot.com/2016/03/wasze-blogi-1.html). Five-souls jest definitywnie młodym blogiem, natomiast, każde wyróżnienie oraz zauważenie cieszy, bo wtedy ma się tą pewność, że ktoś odwiedza Twój profil, a także, że się dociera do ludzi z zewnątrz, nie tylko do rodziny i znajomych i to jest miłe :)  Dziękuję !

        Ostatnio było sporo stylizacji smart casualowych, dla odmiany coś bardziej street. Możecie zobaczyć  ciekawą bluzę wyłapaną na wyprzedaży w Zarze, ciekawa głównie z powodu dopinanego materiału do jej tylnej części. Charakteru jej nadaje dość wyraźny, skontrastowany zamek, który "rzuca się w oczy"  już z dalekiej odległości. Dodam, że bardzo też mi się podoba na niej napis BLACK - taka informacja dla osób, którzy nie zauważają, że owe okrycie jest w kolorze czarnym :) 

        Do tego dorzuciłem szare bagi, które pojawiły się już w mojej pierwszej stylizacji ( LINK ) oraz czerwoną czapkę, do której dopasowałem buty NIKE, głównie używane przez mnie  podczas wycieczek itp. 

Co raz bardziej pisanie przychodzi mi z łatwością :D 
Pozdrawiam. SM












shoes: NIKE\ trousers: HUMÖR\ blouse: ZARA\ cap: Adidas

fot: Foto Zdanka


2 komentarze :

  1. Świetny look.!
    Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look.!
    Super post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń







INSTAGRAM