środa, 25 listopada 2015

ABOUT ME




               Cześć! Na początku musicie wiedzieć, iż nie mam lekkiego pióra, dlatego poza markami ubrań ciężko będzie znaleźć jakikolwiek inny tekst na moim blogu. Jeśli zauważycie jakieś błędy w tym poście to przymrużcie na to oko J.  Biorąc pod uwagę, iż dołączyłem do blogosfery to wypadałoby się przedstawić i powiedzieć kilka słów o sobie, nieprawdaż?

                Nazywam się Hubert. Mam 24 lata i jestem studentem kierunku Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Gdańskim.  Do prawdziwego informatyka dużo mi brakuje. Nie lubię programowania i wielu innych rzeczy na tym kierunku. Więc dlaczego wybrałem taką specjalność? Pewnie, dlatego, iż szybko przyswajam wiedzę z tej dziedziny, lecz tylko tą, która mi odpowiadaJ Warto próbować realizować swoje plany, nawet te z dzieciństwa, głównie wtedy, gdy są też wyznaczonym celem.  To też powód założenia przez mnie BLOGA. Chciałem to zrobić dawno temu za czasów szkoły średniej, ale zbyt przejmowałem się wtedy opinią innych, teraz wiem, że trzeba PRÓBOWAĆ.

                Dlaczego blog o tematyce fashion? Odpowiedź jest prosta. Uwielbiam kupować ubrania, chodzić po second handach, przymiarki i wszystko z tym związane.

                Zresztą, sam też robię zdjęcia i posiadam drugiego fp pod linkiem:


                Chyba nic mi nie przynosi tyle radości, co stanie z aparatem i pstrykanie. Czuję się wtedy jakbym był na innej planecie, tej, która należy tylko do mnie. Gdyby miał wybierać między fotografią a byciem blogerem, to wybrałbym to pierwsze. Aktualnie połączyłem dwie rzeczy, które uwielbiam.

                Tak poza tym to nie pierwszy raz, kiedy pozowałem do zdjęć. Zdarzało się, iż byłem po tej drugiej stronie obiektywu, czy to podczas sesji dla marek odzieżowych, castingów, czy chociażby przed obiektywem znajomego.



fot. Tomasz Pisar Pisarski



fot. Highvision photos - Krzysztof Zielazny



                   Mam jeszcze jedną wielką pasję. Podróże to jest to, co również mógłbym robić przez całe swoje życie( oczywiście z aparatem).  Mam na myśli bardzo intensywne podróże, tj. 5 godzinny sen by dalej odkrywać kolejne miejsca i tak przez tydzień lub dwa. Najczęstszymi celami moich wypraw są zamki. Zaraziłem się tym od znajomego i to on zazwyczaj wybiera to, co warto zobaczyć. Każdy zamek, twierdza, pałac ma swoją historię, a będąc tam można poczuć jej część.





            Jestem właścicielem kota o imieniu Enzo. To mój pierwszy kot. Wcześniej nie przepadałem za nimi, ale bardzo szybko się do nich przekonałem i chyba stałem się odrobinę kotomaniakiem.  W niedalekiej przyszłości również sesja z Enzo. To będzie mój pierwszy gość specjalny na moim blogu. 



Na koniec mogę dodać, iż mam kilka ciekawych pomysłów na rozwinięcie bloga, więc zapraszam wszystkich do odwiedzania Simple men, a żeby być na bieżąco z postami to do polubienia mojego fp:



Do następnego! Ahoj! J

1 komentarz :







INSTAGRAM